top of page

​

Veelgestelde vragen

​

Als je vragen hebt over 25SEASONS, bekijk dan onze meest voorkomende vragen en antwoorden hieronder. Als iets nog steeds niet duidelijk is of als je informatie wilt over iets dat we niet hebben behandeld, neem dan contact met ons op en zullen we ons best doen om je te helpen.

​

BEZORGEN

Wat is de levertijd?

Wij proberen om jouw bestelling binnen 24 uur aan te bieden bij de bezorgdienst.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Wij bezorgen in Nederland altijd GRATIS.

Kan mijn pakket op een ander afleveradres worden bezorgd?

Wanneer je een bestelling via onze webshop plaatst kan je aangeven op welk adres je jouw pakket wilt ontvangen. Het is dus mogelijk om jouw pakket op een ander afleveradres af te laten leveren.

​

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Zoek jouw product in onze webshop

2. Klik op de knop 'In winkelmand'

3. Open jouw winkelmand

4. Indien je een voucher kortingscode hebt kan je die nu invoeren

5. Klik op de knop 'Afrekenen'

6. Selecteer de betaalwijze waarmee je wil betalen

7. Reken jouw bestelling af

8. Je ontvangt een bevestigingsmail van jouw bestelling.
 

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Is je bestelling niet helemaal naar wens of wil je je bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op. Voor een snelle wijziging of annulering vragen wij jouw ordernummer bij de hand te houden zodat wij snel jouw bestelling kunnen vinden.

​

CONTACT

Hoe kan ik contact opnemen?

Als je een vraag hebt over onze producten of over ons bedrijf kan je contact met ons opnemen. Voor een snel antwoord kan je ons bereiken via Instagram. Het is ook mogelijk om jouw vraag te mailen naar info@25seasons.nl, tot slot is het ook mogelijk om ons telefonisch te bereiken via ons telefoonnummer 085 - 06 06 539

​

Waar kan ik mijn vraag of klacht indienen?

Bij 25SEASONS staat klanttevredenheid voorop. Als je een vraag of klacht hebt kun je altijd contact met ons opnemen. Wij proberen jouw vraag of klacht dan zo snel mogelijk op een passende, vriendelijke manier te behandelen. Voor meer informatie over klachten, bekijk onze klachtenpagina.

​

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

IDEAL

- Je betaald snel en veilig online via je eigen bank

- Meest gebruikte online betaalmethode

ApplePay

- Snel en makkelijk alternatief voor kaarten
- In een handomdraai betaald

Creditcards/Debetkaarten

- Betalen via de internet omgeving van uw creditcard aanbieder

- Stel de betaling van uw aankoop nog even uit

Klarna
- 30 dagen om te betalen

- Bestel nu, de rest komt later wel

- Betaling in drie termijnen

FAQ: Veelgestelde vragen
bottom of page
Cookie Instelling Aanpassen